fout in postinterventiedossier - syndicus

sauvillers
Topic Starter
Berichten: 21

fout in postinterventiedossier - syndicus

#1 , 23 okt 2010 13:45

Bij nazicht van mijn PID heb ik gemerkt dat er fout is, bij het elektrisch circuit. Twee zekeringen bedienen andere stroomleidingen dan op het plannetje aangegeven.

Ik heb mijn persoonlijk PID aangepast en ook aan de syndicus melding gedaan van deze fout, en hem gevraagd te zorgen voor correctie.

Deze man antwoord mij " dat het een intern probleem is, en niet tot de bevoegdheid van de syndicus behoort !!!"

Mijn vraag is : wie moet zorgen voor deze aanpassing ????

Bedcankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Luc
Berichten: 1894
Locatie: Evere

#2 , 23 okt 2010 14:51

De syndicus beheert het PID van de gemene delen.

Betreft dat probleem uw privatief kavel ?

Persoonlijk ben ik niet zeker dat je documenten van het PID kan wijzigen, maar je kan volgens mij bij kleine fouten een kopie maken van het plannetje, daarop de wijziging aanbrengen, dateren/tekenen en bij het PID voegen als nieuw stuk.

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#3 , 23 okt 2010 16:47

Waarvoor dient dat PID in de toekomst nog. Weer zo iets bedacht door de politiek om een aantal mensen totaal nutteloos werk te geven, en waarmee er overal gesjoemeld wordt. Het PID bij mijn zoon bestaat uit 99 % fotokopies en een paar aantekeningen van de architekt, die hiervoor dan wel een dik pak aanrekend.
Doorgaans is dit dossier bij vele eigenaars reeds verloren of ligt ergens bij het oud papier.

Reclame

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 23 okt 2010 17:05

Inderdaad mava105, het is weer een nummertje waarmee één of andere politicus heeft willen scoren. Ik heb hier zo enkele staaltjes van regelrecht bedrog liggen. Er is er een bij van een garagecomplex, voor ieder van mijn boxen heb ik één blad gekregen, daarop staat enkel vermeld waar je de sleutel in het sleutelgat moet steken en waar de scharnieren van de poorten zitten + de raad die twee scharnieren af en toe in te olieën + de raad de poort af en toe met een lauw zeepsopje te reinigen.....

Vlaanderen is kampioen in regelneverij. Veel ballast waarvan de uitvoering uiteindelijk niet ernstig wordt gecontroleerd.
Maar ja, met controlemaatregelen haal je als politicus de media niet...want dat is niet populair.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Luc
Berichten: 1894
Locatie: Evere

#5 , 23 okt 2010 17:36

Het PID is wel een federale maatregel ... .

mava105
Berichten: 22258
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#6 , 23 okt 2010 19:47

Het PID is wel een federale maatregel ... .
Er zijn toch ook federale politici, of die zouden er toch moeten zijn. Vandaag de dag weet je het niet meer.

sauvillers
Topic Starter
Berichten: 21

#7 , 24 okt 2010 09:47

Luc, het probleem betreft inderdaad mijn privatieve kavel.

Groetjes,

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”