Opvragen notulen na AV

winter
Topic Starter
Berichten: 41

Opvragen notulen na AV

#1 , 17 okt 2010 19:35

Ik heb geen notulen bekomen van laatste algemene vergadering. Hoeveel tijd heb ik om die op te vragen?
Graag ook een antwoordje op mijn vragen onder titel "volmachten AV"
Met dank
MVG

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 17 okt 2010 20:04

U stuurt de syndicus een as waarin u hem het feit meldt dat u tot op heden geen notulen van de vergadering ontvangen hebt, dat u hem vriendelijk verzoekt u deze te bezorgen binnen de week. Je kan je ook steeds bij hem aanbieden en verzoeken om een kopie van de notulen. Een andere mede-eigenaar kan wellicht helpen?

Luc
Berichten: 1894
Locatie: Evere

#3 , 17 okt 2010 20:57

Art. 577-6
§ 12. De syndicus neemt binnen de dertig dagen na de algemene vergadering de beslissingen bedoeld in
de §§ 10 en 11 op in het register bedoeld in artikel 577-10, § 3, en bezorgt deze binnen diezelfde termijn aan de mede-eigenaars en andere syndici.
Indien de mede-eigenaar de notulen binnen de gestelde termijn niet heeft ontvangen, stelt hij de syndicus schriftelijk hiervan op de hoogte.
Dus: aangetekende brief op J + 30.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”