Beslissing syndicus zonder mede-eigenaars te horen.

Roger A
Topic Starter
Berichten: 36

Beslissing syndicus zonder mede-eigenaars te horen.

#1 , 06 sep 2010 13:07

Ik heb een vraagje: Ik ben in 2008 failliet verklaard, en mijn achterstal voor algemene onkosten werd mee in faillissement opgenomen. De VME pikte dit niet en liet beslag leggen op mijn appartement, toen ik dat vernam van een aangestelde notaris heb ik direct actie ondernomen en een advokaat onder de arm genomen op aanwijzen van de curator, dit was een grove misrekening, want behalve 2 betaling uitnodigingen (ook voldaan door mij) en dat was alles. De tegenpartij heeft gedagvaard en mijn vraag mij op te roepen bij rechtszaak niet gevolgd, eigenlijk heeft ze niets gedaan, kreeg nooit geen antwoord op mijn oproepen, belde niet terug geen reply op mails etc... En toen ik belde om te melden dat ik verder afzag van haar diensten, kwam ik toen te weten dat de zaak al beklonken was. Ik heb nog diverse malen een schikking te treffen maar werd steeds afgewezen door de syndicus. Toen ik afgelopen vrijdag kon bewijzen dat geld voor openstaande rekeningen er was, maar pas kon vrijgegeven worden tussen de 10 en 14 dagen (verzekeringsfonds) ging ik daarmee naar advocaat tegenpartij en dat werd weer afgewezen door de syndicus, zonder de andere mede-eigenaars te horen. Kan dit zomaar, want door zijn weigering zijn er weeral extra kosten bijgekomen, en die syndicus heeft meermaals gezegd dat hij ervoor zou zorgen dat ik eruit ga, eender wat daar voor nodig is, de reden die hij daarvoor aangaf, ge moeit u teveel met de rekeningen, daar hou ik niet van. Daar de andere eigenaars zo meegaand zijn is hun aan mijn zijde krijgen uitgesloten.
Wat kan ik nu nog doen, en waar moet ik daarvoor zijn (rechtbank ?) En maakt die syndicus een fout door alleen te beslissen ? HELP Help

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding