Aangetekend schrijven buur

bjorn85
Topic Starter
Berichten: 1

Aangetekend schrijven buur

#1 , 25 jun 2010 01:10

Hoe zit het juist met de verplichtingen die je hebt als een aangetekend schrijven ontvangen hebt van je buur? Moeten wij hierop reageren?
verdere info;
Hij heeft ons een duplicaat opgestuurd van het aangetekend schrijven dat hij gericht heeft aan de dienst deputatie van provintie antwerpen ivm onze stedenbouwkundigeaanvraag. Deze is goedgekeurd door de de gemeente en hangt nu uit reeds 3weken uit voor provinciale goedkeuring.

alvast bedankt!!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 29 jun 2010 17:31

Hij heeft dus bezwaar aangetekend ivm uw bouwaanvraag.
Bezwaren worden behandeld door in dit geval blijkbaar de provincie - in beroep veronderstel ik gezien de gemeente ze al heeft goedgekeurd.
Gezien u nu weet wat het bezwaar is kan je via uw architect eventjes navragen of dat bezwaar invloed zal hebben op uw aanvraag...en dan weet je ook wat je kan doen.

lucgescheiden
Berichten: 2810

#3 , 29 jun 2010 18:15

Het pleit voor je buur dat hij je informeert omtrent zijn grieven.
Ik denk niet dat hij daartoe verplicht is en hij had je dus evengoed niets kunnen sturen.
Indien zijn bezwaren enigzins steek houden, dan denk ik dat je het hebt getroffen met dergelijke buur.
Handige documenten voor Personenrecht

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”