Huishoudelijk reglement

jean pierre1950
Topic Starter
Berichten: 194

Huishoudelijk reglement

#1 , 11 jun 2010 22:24

Het Huishoudelijk reglement zijn we aan het herschrijven, maar ik merk op dat de Syndicus zijn naam als hoofdding gebruikt?
Ik denk dat het de hoofdding van de VME moet zijn en de naam van de Syndicus enkel moet geplaatst zijn onder de naam van de leveranciers

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#2 , 11 jun 2010 22:43

Het Huishoudelijk reglement zijn we aan het herschrijven, maar ik merk op dat de Syndicus zijn naam als hoofdding gebruikt?
Ik denk dat het de hoofdding van de VME moet zijn en de naam van de Syndicus enkel moet geplaatst zijn onder de naam van de leveranciers
Ik veronderstel dat u het Reglement van Inwendige Orde van een appartementsgebouw bedoelt?
Waarom moeten daar namen in vermeld worden van leveranciers en syndicus? Dat lijkt me totaal overbodig en zorgt voor nutteloos extra werk omdat het Reglement dan voortdurend moet worden aangepast.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

jean pierre1950
Topic Starter
Berichten: 194

#3 , 12 jun 2010 13:04

Moet men dan de namen van de leverenciers vermelden in het verslag van de vergadering?

Reclame

roharro
Berichten: 13439
Juridisch actief: Ja
Locatie: Plopsaland

#4 , 12 jun 2010 13:08

Moet men dan de namen van de leverenciers vermelden in het verslag van de vergadering?
Neen. Waarom zou men de namen van de leveranciers moeten vermelden als er zich geen problemen voordoen?
Eigenaars die de facturen van de leveranciers willen inzien kunnen dat steeds bij de syndicus.
Iedere wijze uil is ooit een uilskuiken geweest.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”