verslag eerste AV

ldv73
Topic Starter
Berichten: 1

verslag eerste AV

#1 , 19 mei 2010 07:18

Vorig jaar werd onze vvm opgericht in een eerste algemene vergadering. Omdat het om een zeer kleine vvm gaat (3 eigenaars voor evenveel appartementen) werd beslist om één van de eigenaars aan te stellen als syndicus. Ik heb die taak op mij genomen.
Om alle papieren in orde te krijgen (bankrekening openen en zo) moeten alle eigenaars het verslag van die eerste AV ondertekenen en aan mij terug bezorgen, maar een van de eigenaars weigert sindsdien alle medewerking.
Ik heb onlangs aangetekend een uitnodiging verstuurd voor een nieuwe AV, maar de aangetekende zending ligt op het postkantoor omdat de persoon in kwestie niet thuis was op het moment van uitreiking, en weigert deze te gaan ophalen. Ik heb de persoon in kwestie ook telefonisch uitgenodigd op de AV, maar deze gaf mij te kennen "geen zin" te hebben om aanwezig te zijn.
Is de AV geldig als we slechts met 2 van de 3 aanwezig zijn, en kunnen wij beslissingen nemen?
Is mijn mandaat als syndicus geldig als ik geen handtekening van elke eigenaar heb onder het verslag van de eerste AV waarin mijn aanstelling opgenomen is?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding