ontslagbrief syndicus

ceveke
Topic Starter
Berichten: 28

ontslagbrief syndicus

#1 , 10 mei 2010 15:14

Wie kan mij effe verder helpen.
Wij willen onze syndicus ontslaan, maar ik weet niet zo goed hoe en wat ik in de brief moet schrijven.
Mogen wij deze brief persoonlijk afgeven en voor ontvangst laten tekenen op de volgende beheerraad?

Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Pedro
Berichten: 735

#2 , 10 mei 2010 15:57

Wie kan mij effe verder helpen.
Wij willen onze syndicus ontslaan, maar ik weet niet zo goed hoe en wat ik in de brief moet schrijven.
Mogen wij deze brief persoonlijk afgeven en voor ontvangst laten tekenen op de volgende beheerraad?

Alle hulp is welkom.
Alvast bedankt.
U vraagt aan de syndicus om zijn ontslag op de agenda van de eerstvolgende vergadering te plaatsen.
Ofwel doet u dit aangetekend ofwel geeft u de brief per drager af waarbij u een exemplaar laat tekenen voor ontvangst.

Vandebos
Berichten: 16087

#3 , 10 mei 2010 16:54

Als u met meer dan 20% van de 10.000sten de syndicus wenst te ontslaan kan u hem bovendien verzoeken een BAV te organiseren waarop enkel het punt "ontslaan syndicus?" op de agenda staat.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”