Afsluitingen

edward4165
Topic Starter
Berichten: 7

Afsluitingen

#1 , 05 mei 2010 09:42

Zonder vergunning (navraag bij de gemeente) is mijn buur een houten "muur" aan het plaatsen aan de gemeenschappelijke scheidingslijn. Nu is het zo dat het uitzicht van die "afsluiting" langs mijn kant van bedenkelijke toestand is. Voorts is de hoogte minimum 2,5 meter.

Vraag is: mag dat zo maar, en indien niet, wat hoef ik te doen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 05 mei 2010 10:08

Neen maximale hoogte wordt overschreden... (lees voor de zekerheid een het stedelijk reglement na, maar 2m is normaliter de maximaal toegelaten hoogte zonder vergunning)

Het lijkt me aangeraden eens bij de gemeente dienst stedebouw langs te gaan en desgewillend klacht neer te leggen.

edward4165
Topic Starter
Berichten: 7

#3 , 05 mei 2010 11:18

Neen maximale hoogte wordt overschreden... (lees voor de zekerheid een het stedelijk reglement na, maar 2m is normaliter de maximaal toegelaten hoogte zonder vergunning)

Het lijkt me aangeraden eens bij de gemeente dienst stedebouw langs te gaan en desgewillend klacht neer te leggen.
OK, bedankt voor de inlichting.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”