WAARBORG KLEINE GEBREKEN

WAKER
Topic Starter
Berichten: 40
Locatie: hasselt

WAARBORG KLEINE GEBREKEN

#1 , 24 feb 2010 12:18

Besgte,
mijn appratment is voorlopig opgeleverd op 7/08/2006.
De definitieve heeft plaats op 25/02/2010.
Op 2/2 melde ik aan de verkoper dat er een lek was aan een radiator in mijn appartement.
De verkoper stuurde de aannemer van cv en het lek werd hersteld .
Nu krijg ik een faktuur te betalen van 75 €
Valt dit onder de waarborg verborgen gebreken en zodoend ten laste van de verkoper ?
Graag een bericht
VrGr

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
j.demoor
Berichten: 10360

#2 , 26 feb 2010 10:30

“Art.2.§ 1...Zowel de voorlopige als de eindoplevering van de werken wordt slechts bewezen door een schriftelijke en tegensprekelijk tussen partijen opgemaakte akte...”(21 OKTOBER 1971. - Koninklijk besluit houdende uitvoering van de wet van 9 juli 1971 tot regeling van de woningbouw en de verkoop van te bouwen of in aanbouw zijnde woningen.).

Indien het te laat is om de factuur op te nemen in de definitieve oplevering dan kan u de afzender van de factuur opdragen de factuur te sturen aan degene die hem de opdracht gaf.
Ga naar Belgische wetgeving in JUSTEL-databanken van Belgisch Staatsblad. Klik voor WetBOEKEN achter ’Juridische aard’. Op afkondigingsdatum vindt u de overige akten. Inzake FEDERALE fiscale wetgeving zie http://www.fisconetplus.be/

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”