Beste,
Ik heb zondag de laatste offerte ontvangen van de dakwerker. Dat heeft lang geduurd voor ik die in bezit had. Pas als ik alle offertes had kon ik een afspraak maken met het Sociaal Woningfonds om een wederopname aan te vragen. Dat kan ik nu vrijdag hopelijk aanvragen.
Ondertussen is het voorschot al betaald voor het dak door al de eigenaars. Ook door mij. Maar de factuur is ook al aangeboden en moet 7000 euro nog ophoesten. En dat heb ik niet.
Ondertussen moet ik ook een voorschot betalen voor de nieuwe gasketel en waterboilers. Kan ik niet betalen. Op 2 juni beginnen zij met de werken. Ook een hele som te betalen.
Nu is mijn vraag ‘Kan dit allemaal?’ Er is geen ‘Algemene Vergadering’ gehouden om die werken voor te leggen en goed te keuren. Er zijn een paar gewone vergaderingen geweest die soms behoorlijk pittig waren.
Mag men deze werken uitvoeren? Wat moet ik doen met de facturen die ik niet kan betalen? De aanvraag wordt eerst naar Brussel gestuurd en daarna ergens komt het terug. Mag men de werken ook uitvoeren voor mijn lening in orde is. Ik heb de offertes wel mee ondertekend. Ik stond onder een enorme druk van de andere eigenaars.
Graag uw bevindingen hierover alsjeblieft.
Groetjes,
Hilde.