bewijzen dat ik geen klacht heb ingediend

Nynorsk
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

bewijzen dat ik geen klacht heb ingediend

#1 , 17 mei 2025 06:09

Beste ,

Mijn buurman heeft na een anonieme klacht tegen een illegaal opgetrokken bouwwerk het bevel gekregen om dit bouwwerk af te breken.
Er zijn ook enkele andere klachten ingediend, bijvoorbeeld vuilophoping langs mijn afsluiting.

Het erge van deze zaak is dat ik deze anonieme klachten NIET heb ingediend want dat bouwwerk stoort mij helemaal niet en dat vuil maar een beetje, maar dan nog zou ik geen klacht daartegen indienen. Ik vraag mij al heel de tijd af waarom die mens kwaad is op mij, niet meer tegen mij spreekt en nu is het uitgekomen waarom. Terwijl ik die mens gewoon fantastisch vind en graag heb en nu is alles hier verziekt.

Hoe in 's hemelsnaam kan ik bewijzen dat deze anonieme klachten niet van mij komen, ik word hier letterlijk ziek van... Help

Thomas_AA

#2 , 17 mei 2025 06:43

Dat moet je niet bewijzen en kan je ook niet bewijzen. Politie gaat niet attesteren dat er door u geen klacht is ingediend.

En waar je geen impact op hebt, laat je weten rusten want is nutteloze energie.

Nynorsk
Topic Starter

#3 , 17 mei 2025 09:13

Gezien de klachten zo zijn opgesteld dat ze in mijn richting wijzen overweeg ik om zelf klacht in te dienen tegen onbekende wegens laster en eerroof.
Misschien zijn er betere opties.

Berusten in onrecht is een heel slecht advies alleszins.

Reclame

Thomas_AA

#4 , 17 mei 2025 09:25

Ik zie de laster niet, en weet ook niet hoe u de exacte inhoud zou kunnen kennen.

Veel succes ermee dan alleszins.

eylis

#5 , 17 mei 2025 11:56

U hoeft het zich toch niet aan te trekken dat uw buurman boos is op u? Zolang dit beperkt is tot een "lang gezicht" of" beeld zonder klank" als uw paden zich kruisen, kan u dat toch gewoon negeren? Als hij u er over aanspreekt of ruzie zoekt, kan u hem gewoon vriendelijk zeggen dat u hem al verteld heeft dat u hier geen aandeel in had en dat, als hij hier u blijft over lastigvallen, een klacht zal indienen voor stalking.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”