Aanlegring

Valintina
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Aanlegring

#1 , 11 apr 2025 00:08

Ik heb aantal jaren geleden een aanlegring tegen de gevel laten plaatsen voor mijn fiets aan vast te maken , ben zelf eigenaar van appartement. Is klein blok met 3 appartementen , alle 3 eigenaars . Mits ze liever niets in de gang willen heb ik besloten om de fiets tegen de buiten gevel te plaatsen , met goed keuring van de wijkagent . Mijn onderbuurvrouw heeft de ring vandaag , aantal jaren later de ring laten weghalen zonder mijn goedkeuring . Dit kan toch zomaar niet .

mava105

#2 , 11 apr 2025 12:22

Heb je destijds toestemming gevraagt aan de AV voor het plaatsen van die ring?

Valintina
Topic Starter

#3 , 11 apr 2025 20:51

Heb je destijds toestemming gevraagt aan de AV voor het plaatsen van die ring?
Ik ben zelf syndicus van de blok we zijn ee kleine blok en iedereen was er mee akkoord dus heeft die ring er ook al jaren gehangen , en nu ineens laat ze die weg halen zonder ook maar enig overleg

Reclame

Franciscus

#4 , 11 apr 2025 21:01

In principe als de AV akkoord was ( staat dat in de notulen of een geschreven toestemming van alle eigenaars)?
Bij verwijdering door een wettelijk onbekende is de syndicus aan zet.
Die moet zorgen dat beslissingen van de meerderheid of bij geschreven toestemming van alle eigenaars word geëerbiedigd.

Sirkii

#5 , 16 apr 2025 14:48

Los van het behouden van de ring: vraag eens aan de gemeente/stad of ze geen vlakbij parkeerplaats willen omvormen tot fietsenparking om aldus de stoep vrij te houden. M n dochter heeft dit gevraagd en vrij snel is dat er gekomen tot blijdschap van haar en omwonenden.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”