Busje komt zo

Kaffer
Topic Starter
Berichten: 25

Busje komt zo

#1 , 05 sep 2009 04:56

In mijn dorp wordt de markt gerenoveerd.
Het gedeelte waar ik woon wordt parkeervrij , het andere gedeelte wordt een meer uitgebreide parking .
Aldaar lagen echter 2 bushaltes , om parkeerruimte vrij te maken worden deze haltes naar het parkeervrije gedeelte gelegd .
Mijn probleem is , vroeger kon ik zorgeloos voor mijn deur parkeren , binnenkort ga ik een lawaaierige bushalte voor mijn deur hebben .
Kan ik daar wettelijk iets aan doen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Vandebos
Berichten: 16087

#2 , 05 sep 2009 10:16

Als deze wijziging nog in de planningsfase is is er ongetwijfeld een vergunning aangevraagd en heeft iedereen die door deze wijzigingen zijn goed of uitzicht wordt beïnvloed een schrijven met de aankondiging van de werken gekregen. In dat schrijven dient zich ook de instantie te bevinden waar u uw bezwaren kan deponeren.

Gaat dat effect hebben? Het algemeen nut weegt door op het privatief belang en gewijzigde verkeerssituaties kunnen altijd worden aangegrepen om de nieuwe inplanting te verdedigen...

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”