Huis gekocht 7 jaar geleden,

dinly 2573
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Huis gekocht 7 jaar geleden,

#1 , 19 jan 2024 22:26

Beste

Wij hebben 7 jaar gelden een huis gekocht, we wisten dat er een stuk van bij de buren bij ons in het gebouw is namelijk in het salon aan het plafond.
Maar nu heeft de buurvrouw haar huis verkocht, en blijkbaar is nu de gang een stuk van haar dit is zo'n 30 jaar gelden of meer zo'n 66 cm breedte en de lengte 2,5 m . Waar onze meters staan van gas en elektriciteit. Wij wisten dit niet, stond ook niet in de akte en werd ons ook niet gemeld door de makelaar. Nu gaan ze alles afbreken en willen ze ons huis ook bij kopen. Nu mijn vraag is, is dit stuk van onze woning of nog van de buurvrouw? Ze komen kijken zondag en bespreken voor afbraak van de woning van de buurvrouw.

bullgod
Berichten: 322
Juridisch actief: Nee

#2 , 20 jan 2024 07:02

u wist dat u het niet wist?
of u wist niet dat u het wist?
dat is mij niet geheel duidelijk.
Prietpraat is des duivels oorkussen.

Cindy2573
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

#3 , 20 jan 2024 09:44

Beste

Wij hebben 7 jaar gelden een huis gekocht, we wisten dat er een stuk van bij de buren bij ons in het gebouw is namelijk in het salon aan het plafond.
Maar nu heeft de buurvrouw haar huis verkocht, en blijkbaar is nu de gang een stuk van haar dit is zo'n 30 jaar gelden of meer zo'n 66 cm breedte en de lengte 2,5 m . Waar onze meters staan van gas en elektriciteit. Wij wisten dit niet, stond ook niet in de akte en werd ons ook niet gemeld door de makelaar. Nu gaan ze alles afbreken en willen ze ons huis ook bij kopen. Nu mijn vraag is, is dit stuk van onze woning of nog van de buurvrouw?
Zelfde vraag en bijkomende informatie -JurecaBE - moderator
Ze komen kijken zondag en bespreken voor afbraak van de woning van de buurvrouw. Het was vroeger 1 huis ze hebben jaren geleden er 2 huizen van gemaakt.

Reclame

mava105
Berichten: 22292
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#4 , 20 jan 2024 12:32

Dubbel topik met voorgaande.
TS wist meer dan waarschjnlijk niet dat hij het had gepost

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”