Lift in mooi 5 verdiepings appartement blokkeerde telkens op 4 de verdieping voor de rest geen problemen.
Na minimum 6 interventies was de lift firma niet in staat om dit te repareren en sleepte dit probleem al meer dan 1 maand aan. Er werden ook geen mails uitgestuurd van het beheer naar de VME, 0 communicatie.
Uiteindelijk met de laatste interventie was het probleem blijkbaar opgelost maar heeft desbetreffende firma een voorstel gedaan om toch een andere sturing te installeren, nieuw bedienings paneel, knoppen enz, met een totale kost van 10000 euro. Dit werd beslist door het beheer van het gebouw zonder dat de eigenaars op de hoogte werden gebracht en is nu reeds uitgevoerd. Mijn deel bedraagt 830 euro en ben eigenlijk niet bereid dit te betalen.
Op 26 juni heb ik het beheer een brief gemaild met de vraag naar de factuur, offerte, waarom wij niet werden verwittigd, alsook wat de blokkering van de lift deur op de vierde verdieping te maken heeft met de vervanging van het bedienings paneel.
Tot op heden heb ik geen bericht ontvangen!
Wat kan je me aanbevelen? Waar kan ik officieel klacht indienen?
Kan het beheer zomaar werken laten uitvoeren zonder onze beslissing?
Moet ik dit betalen of wachten?