halfjaarlijkse verslag RvME

rogerilli
Topic Starter
Berichten: 109

halfjaarlijkse verslag RvME

#1 , 02 jan 2023 20:17

Ik ben sinds AV lid van Raad v ME. Wat kan ik doen om geval van terugbetaling herstel schade en uitblijven herstel aan oorzaken (in algemene delen) te laten oplossen? Er is een halfjaarlijkse verslag waar ik gewoon de feiten kan melden dat er nieuwe schade is omdat er geen totaaloplossing qua herstel of terugbetaling is sinds ook deze syndicus aan zet is.
Twee mede-eigenaars waaronder de voorzitter klagen dat ze emails moeten lezen van meer dan 5 zinnen over dringende zaken. Volgens hen mogen enkel aangename zaken besproken worden per email. Hoe kan men nu een verslag als Raad van ME opmaken als men het niet wil lezen? Ondertussen ontkent de syndicus dat deze stilzat. Terwijl de schade vergroot is en er niets hersteld is aan de gekende oorzaken zoals beschreven in AS.

Ook niemand van 19 mede-eigenaars heeft laten weten effectief het aangetekend schrijven gelezen te hebben. Op de AV erna liet men weten geen dossierkennis te hebben, terwijl het uitgelegd stond in het AS met foto's. Twee lieten weten dit AS zelfs niet ontvangen te hebben. Wat kan ik nog meer doen ter informeren?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5929
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 02 jan 2023 21:09

Ik heb u reeds geantwoord in de andere draad over dit onderwerp.
De verwarde uitleg die u hier geeft is irrelevant voor uw probleem.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

rogerilli
Topic Starter
Berichten: 109

#3 , 02 jan 2023 21:50

Ik heb u reeds geantwoord in de andere draad over dit onderwerp.
De verwarde uitleg die u hier geeft is irrelevant voor uw probleem.
ik snap ook niets van hun houding, dus kan het moeilijk uitleggen

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”