Stookolie Premie

de Rik
Topic Starter
Berichten: 206

Stookolie Premie

#1 , 01 dec 2022 11:03

Ik als mede-eigenaar heb een aanvraag gedaan met alles inbegrepen , kopie van het factuur en zo meer, in de maand juli .
Wij hebben gezamenlijke stookolie om te verwarmen en ik betaal mijn aandeel , de syndicus betaalt bij levering al de facturen.

Er heeft mij een vriendelijke vrouw uit Brussel opgebeld voor de syndicus de telf.nr. en heb deze medegedeeld , de reden , zonder de syndicus krijg ik de premie niet , dit is door de overheid beslist.
Daarna heeft de vrouw uit Brussel mij terug opgebeld en zou de syndicus ook de aanvraag doen.

De syndicus heeft mij gezegd dat die vrouw gebeld heeft en zou de aanvraag ook doen , ik hoop het voor april volgend jaar om 300€
nu mijn vraag : als de syndicus het niet volbrengt , heb ik dan een middel om haar in verbreking te stellen om naar de vrederechter te stappen ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38602

#2 , 01 jan 2023 18:15

U zal dan de syndicus in gebreke moeten stellen en de (gemiste) premie aan hem vragen.

de Rik
Topic Starter
Berichten: 206

#3 , 01 jan 2023 18:23

U zal dan de syndicus in gebreke moeten stellen en de (gemiste) premie aan hem vragen.
Wel bedankt voor de info.

Reclame

de Rik
Topic Starter
Berichten: 206

#4 , 02 jan 2023 16:27

Wie dagvaarden , Syndicus ofwel VME ?

rogerilli
Berichten: 109

#5 , 02 jan 2023 19:57

Wie dagvaarden , Syndicus ofwel VME ?
Alle mede-eigenaars in cc zetten en syndicus aanspreken in "aan:".
En tegelijk aan de mede-eigenaars vragen of ze gezamelijk of apart een claim willen indienen en procedure tot afzetting syndicus in nieuwe BAV obv minstens 20% van quotiteiten.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”