Zonnepanelen op gemeenschappelijk dak

bondimd
Berichten: 28
Juridisch actief: Nee

Re: Zonnepanelen op gemeenschappelijk dak

#16 , 11 okt 2022 10:01

Bedankt en denk er idd eens goed over na, ik had geen keuze want is vochtprobleem (niet enkel onder grond maar ook in muren) en de woning verkopen met een dergelijk gebrek en er dus iemand anders mee opzadelen wil ik niet, maar je wordt dan automatisch beschouwd als een lastig persoon et alle gevolgen vandien.

De pesterijen die ik al heb moeten ondergaan, ik lijdt aan een neuromusculaire aandoening en moeilijk te been dus legt men alle putten open (ook juist naast mijn brievenbus) allicht in hoop dat ik erover val, men neemt mijn prive koer in (parkeren er op, zetten er vuilbakken op, enz), postpakjes komen al lang niet meer toe, ineens schade (nu vliegraam kapot), camera op mijn woning gericht die zelfs binnen kan filmen.

Vanmorgen ook staat er weer vuilbak voor mijn deur en dan mag men zeggen dat je er wat kan aan doen en dat dat wettelijk niet mag maar is lange lijdensweg en snel worden de foute mensen niet op matje geroepen, kan enkel zeggen uit ondervinding dat soms zeer snel kan escaleren en de ware aard van sommigen ontdek je beter niet.

Bovendien kon ik al zonnepanelen leggen met wat ik al kwijt ben aan "gerechterlijke kosten" en daar zie je niks van terug, heb bvb ook muren geinjecteerd, ed nu bewezen omwille van leidingen maar omdat toen geen syndicus was en rest zich zogezegd niks herinnert moet men ook daar niet eens in tussenkomen, gerechtigheid is niet altijd zo vanzelfsprekend.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

lebragard
Berichten: 226
Juridisch actief: Nee

#18 , 15 okt 2022 15:35

#bondimd
Internet een bron van wijsheid......maar
Men moet ook niet alles geloven wat men leest op het internet !
Meestal is men niet to the point en vergeet men al of niet bewust bepaalde essentiële zaken.
Ook uw link niet .....https://www.hln.be/woon/privatief-doe-j ... ~a7c58a18/

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”