afsluiting van 1 m80 hoog met veertjes

fran123
Topic Starter
Berichten: 67

afsluiting van 1 m80 hoog met veertjes

#1 , 21 mar 2009 13:58

geachte

mijn buren willen nu op de scheidingslijn een nieuwe afsluiting zetten met veertjes van 1m 80 hoog , heden is er een afsluiting van pantanet draad en daarachter kleine sparren van 1 m hoog bij de buren lang geleden geplaatst , maar de buren willen dus vernieuwen, een nieuwe afsluiting en geen sparren en haag meer.

ik heb een venster die uitkijkt naar de buren en ook naar de straat , en met die afsluiting met veertjes zou ik niks meer kunnen zien van de straat ,en zou het waarschijnlijk heel wat donkerder zijn in mijn huis
mijn huis staat ongeveer 3 m van de scheidingslijn er is nog een oprit tussen
nu vraag ik me af wat mijn rechten zijn, mogen de buren zo hoog een nieuwe afsluiting plaatsen, mogen ze tot op de scheidingslijn komen , ben nietvan plan om de kosten te delen , want voor mij is die oude afsluiting nog voldoende
waar kan ik meer info hierover verkrijgen ? en wat moet ik doen, ? moet ik verzet aantekenen? wat zijn mijn rechten en plichten ?

mvg en uitkijkend naar een antwoord groet ik u en wens ik u een fijn weekend allemaal

carina

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding