Eind april, begin mei 2019 ontving ik mijn rekening voor mijn waterverbruik van 2018 koud waterverbruik 5274 HL of 1717,26 € voor een 1 persons apt. De technicus hebben vastgesteld, dat mijn automatische mengkraan in de badkamer het koud water door gaf naar het warmwatercircuit.
Vivaqua (Brussel) zegt; dat er geen verlies van water is, maar alleen een doorstroom van water tussen 2 gesloten circuits van de enen naar de andere. Ik heb dus niet zo veel water verbruikt en er is ook geen water verlies . Alleen als iemand in ons gebouw de warm waterkraan open deed , liep de teller bij hun , en ook bij mij voor een deel. volgens mij is er 2 keren het zelfde water in rekening gebracht. ik heb 2 keren een verzoening voor het vredegerecht in Molenbeek probeert , maar nog de advocaat nog de syndicus is er op ingegaan. De eerste keer hebben zijn gezegd , dat het tijdelijk niet past dus heeft de vrederichter een nieuwe afspraak gemaakt , en bij de 2 afspraak zegt de advocaat nu , dat hij geen mandaat heft. in de tussentijd heft de advocaat mij wel een email gestuurd . Waar hij zegt, dat hij denkt , dat mijn claim heel vaag is, omdat mijn mengkraan de reden is , en dat dit onder privaat kosten komt . In ons gebouw zijn er verschillende water verbruikspunten waar geen waterteler opstaat , zodat wij altijd op ons gedeelde van waterverbruik ook nog een bijkomende bedrag betalen , en dit woord als algemeen verbruik aangegeven, volgen mij daar waar een deel van mijn water zou moeten berekend worden, dus door alle verbruikers .
of zie ik dat alleen door mijn bril
ik heb dus alle bewijs stuken per mail of via 2 technicus, die ik op aanvraag van de syndicus al betaald heb +-500€ mijn volgende stap zou wel een dagvaarding moeten zijn