mede-eigenaar zet de boel op stelten

EMW
Topic Starter
Berichten: 190

mede-eigenaar zet de boel op stelten

#1 , 07 feb 2009 15:05

Ik ben eigenaar van een appartement in een appartementsgebouw en dienvolgens mede-eigenaar van de gemene delen. In het verleden is reeds een en ander foutgelopen, waarvoor ik mij diende te wenden tot de vrederechter.
Thans is er een mede-eigenaar die regelmatig de kranten op de grond werpt, spiegels vuil maakt, krassen aanbrengt op de liftdeur, enz... Hij doet dit om de andere mede-eigenaars te doen geloven dat ik dat ben. Ik die procedeer tegen de vereniging enz...
Een aantal (oudere) mede-eigenaars geloven zijn verhaal ook.
Het is duidelijk dat de man de bedoeling heeft de andere mede-eigenaars tegen mij op te zetten door mij vuil te spuiten en vanalles en nog wat uit te halen en mij daarvan te beschuldigen terwijl hijzelf aan het werk is.
Wat adviseren jullie mij te ondernemen?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38592

#2 , 07 feb 2009 16:33

elke maal PV laten opstellen door de politie voor beschadiging van vb afsluitingen door onbekenden.

EMW
Topic Starter
Berichten: 190

#3 , 08 feb 2009 09:59

Nu is hij vnl. bezig met de boel vuil, vies en vettig te maken!
Wat kunnen we hiertegen beginnen? Zelf had ik al gedacht aan een camera plaatsen, maar dan vallen de kosten natuurlijk volledig op mijn schouders. Wanneer ik de andere mede-eigenaars hierover inlicht loop ik ook het risico dat het terug aan zijn oren komt en hij zijn activiteiten vroegtijdig staakt (ik bedoel nog voor er iets kan bewezen worden!).
Hoe pak ik dit aan?

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”