Vanaf wanneer is er geluidsoverlast

subaru
Topic Starter
Berichten: 90

Vanaf wanneer is er geluidsoverlast

#1 , 30 mei 2006 09:57

hallo,

Vanaf wanneer kan er gesproken worden over geluidsoverlast aub?

Ik werk dus nachtdiensten, als ik thuiskom en in bed ga, begint naast mij een schrikkanon af te gaan echt om crazy van te worden :roll: :cry: helaas weet ik dat er tijdens de dag wel genoeg geluid mag zijn.
is er geen wet die geld Binnen de bebouwde kom ofzo ? Het is wel degelijk binnen de bebouwde kom maja... het kanon begint af te gaan vanaf 07u30 iedere dag opnieuw en opnieuw, het is als een arteleriekanon uit de oorlog niet te doen die knallen :shock: is helaas voor mij niet te doen om mijn slaap normaal te kunnen vatten :cry: :cry: :cry: :cry:

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Lex
Berichten: 3149
Locatie: N51° 13.797' E004° 26.612'

#2 , 30 mei 2006 10:28

Artikel 1. De Koning kan, ter bevordering van de gezondheid van de mens, de nodige maatregelen treffen om de geluidshinder, voortkomende van vaste of mobiele, blijvende of tijdelijke geluidsbronnen, te voorkomen of te bestrijden, en met name:
1? het veroorzaken van bepaalde soorten lawaai verbieden;(18 JULI 1973. - Wet betreffende de bestrijding van de geluidshinder).

U kan zich wenden tot de Milieuinspectie van uw provincie.

http://www.mina.be/front.cgi?id=126

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”