bijzondere AV

waldolala
Topic Starter
Berichten: 49
Juridisch actief: Nee

bijzondere AV

#1 , 22 jun 2021 08:57

Beste ,dit jaar is er nog geen AV geweest door Corona (normaal jan ) Rond die periode is er met een stembiljet gestemd voor de uitvoering van een beslissing van een punt van AV 2020. Mijn stembiljet met een mail met daarop ook nog eens mijn beslissing vermeld. Op de uitslag "mijn naam ,-geen stembiljet ontvangen " Een maand geleden terug stembiljet gekregen voor een ander uit voeren werk, Syndicus beschouwt dit als een bijzondere AV en heeft daar 150 euro voor gerekend. De 1e stemming was voor hem een AV en de 2e een BAV en dus 150 euro. ,Kan dit ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Thomas Morus
Berichten: 5928
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#2 , 22 jun 2021 11:42

Kosten: Ja. Op voorwaarde dat het niet strijdig is met het syndicuscontract.

Betreft "niet ontvangen" stembiljet: u kunt toch bewijzen dat het werd verstuurd?
Hebt u het ondertekende stembiljet ingescand en teruggestuurd?
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

waldolala
Topic Starter
Berichten: 49
Juridisch actief: Nee

#3 , 22 jun 2021 15:36

De syndicus beschouwt de 2e stembeurt als een BAV, wat ik wel overdreven vind. (12 app ) Gaf enkel 3 firma's op met hun prijs. Geen offertes om te controleren. Heb hem mijn mail en stembiljet van de 1e stemrond doorgestuurd en een rechtzetting gevraagd. Na 4 maanden nog geen antwoord.

Reclame

Thomas Morus
Berichten: 5928
Juridisch actief: Nee
Locatie: Utopia

#4 , 22 jun 2021 15:58

Dit IS een BAV aangezien de gewone AV reeds heeft plaatsgevonden.
WIJSHEID IS EEN VERHEFFENDE VORM VAN INTELLIGENTIE

waldolala
Topic Starter
Berichten: 49
Juridisch actief: Nee

#5 , 22 jun 2021 17:56

De 1e stemronde was voor de uitvoering van een beslissing genomen op de gewone AV van 2020, daarom mijn twijfels . Vraag om een AV 2021 te organiseren heeft hij geweigerd

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”