Mag ik een kattenren plaatsen op mijn balkon?

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: Mag ik een kattenren plaatsen op mijn balkon?

#16 , 13 jun 2021 17:32

Waarom geen totaal van het gebouw losstaan kooi gebruiken? Die dus volledig los van het gebouw staat en nergens wordt vastgemaakt.
Ze staat in haar geheel op de vloer van het terras. Kooi zal hooguit 5 cm smaller zijn, maar dat zal die kat niet merken.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Janneman85
Topic Starter
Berichten: 15
Juridisch actief: Nee

#17 , 13 jun 2021 22:41

@mava105, ik ben op dit moment mezelf voor de kop aan het slaan dat ik hier zelf niet opgekomen ben. Dit is een simpele, maar elegante oplossing als ik bot vang bij de VME. Ik verkies eerlijk gezegd nog altijd wel de "vaste constructie" omdat dit in mijn ogen structureel gezien het stevigst/veiligste is. En tegelijkertijd is dit ook een bargaining chip op de AV. Want uiteindelijk blijft het resultaat voor de buurman hetzelfde.

Thanks, mava, I think you just became MVP of the topic.

P.s. Ondertussen hebben 5 vd 14 mede-eigenaars al laten weten er geen probleem mee te hebben.

LennieK
Berichten: 1866
Juridisch actief: Nee

#18 , 14 jun 2021 11:18

misschien ook uw licht even opsteken bij de dienst stedenbouw? Kwestie van zeker te zijn dat je voor zo'n ding geen omgevingsvergunning nodig hebt...

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”