Appartement ... De was op het terras aan de straat .

Romanietje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

Appartement ... De was op het terras aan de straat .

#1 , 19 apr 2021 12:27

Beste , ik woon op een appartement en de overburen hangen ( in de zomer ) wekelijks een paar dagen de was op hun terras die uitkijkt op de straat , en ik of wij kijken daar op . Ik waan me soms in Portugal . Ik zou nu willen weten of dat mag ?Denk ik niet ? En staat dat niet in het reglement van de gemeente of stad dat dat niet mag? De syndicus van die appartementen zei me als het mag van de verhuurders waar die mensen aan huren dat dat mag.
Ik zou het leuk vinden als er me iemand raad kan geven . Ik zou er anders een foto van sturen maar ik weet niet of ik dat mag ? Bij voorbaat dank ;

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
LeenW
Berichten: 12843

#2 , 19 apr 2021 13:07

Gaat inderdaad afhangen van de basisakte.

Maar over het algemeen, als ze geen terras hebben op de achterkant, waar gaan ze het anders hangen?

bosprocureur
Berichten: 6858

#3 , 19 apr 2021 13:20

Zelfs als die toelating afhangt van wat in de basisakte staat, wat heeft TS daaraan als buitenstaander (ander gebouw, andere basisakte...) ?

Reclame

Romanietje
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 19 apr 2021 23:25

Dank jullie wel voor de reactie's .

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”