Dag allemaal
Wij zijn mede-eigenaars van een appartement in een gebouw. De fysische AV is begrijpelijkerwijze vervangen in deze periode door een schriftelijke AV. De agendapunten en vragen voor deze schriftelijke AV zijn eenzijdig, en dus op initiatief van, door de syndicus opgesteld. Een voorzitter is voor deze schriftelijke AV niet aangesteld.
Elke mede-eigenaar/bezitter van een kavel heeft de agendapunten op papier toegestuurd gekregen door de syndicus, ingevuld en ondertekend teruggestuurd naar de syndicus. De syndicus heeft in een e-mail aan ons de notulen doorgestuurd met daarop de resultaten van de stemming van de punten van deze schriftelijke AV.
De notulen zijn opgesteld op briefpapier van het bedrijf van de syndicus, maar geen enkele pagina is geparafeerd, het meerdere bladzijden tellend document bevat ook geen enkele handtekening of naam van degene die ze opgesteld heeft (de syndicus in dit geval).
Is de syndicus voorbijgegaan aan een wettelijk opgelegde vormvereiste?
Dank voor een eventueel antwoord.