plaatsen van en omheining

briza
Topic Starter
Berichten: 1

plaatsen van en omheining

#1 , 17 okt 2008 14:01

hallo
mijn vraag is ik woon in en apartement op en gelijksvloer
alle terrassen zijn niet afgemaakt
nu zit het zo ik heb en hond en in mijn contract staat dat huisdieren toegelaten zijn nu dat is hier mer allemaal medeeigenaars
dus ik heb laten voorleggen of ik mijn terras mocht afmaken
resultaat ik mocht niet op de algemene vergadering hebben ze dat dus gezegd met als antwoord als de ene het zo gaat afmaken en de andere op en andere manier dat willen wij niet
dus ben ik achteraf nog maals naar de syndicus gestapt met de vraag wat moet ik doen ik kan mijn schuifraam niet open zetten of de hond loopt bij de mensen op hun terras ieder heeft zijn eigen terras dus had ik nogmaals gevraagd of ik en hekje mocht zetten alleen binnen mijn terras syndicus antwoorde daarop ja doe dat dan maar daar zullen ze wel niks op tegen hebben nu ik heb mijn hekje geplaatst en nu zou ik het moete afbreken
ik heb gelezen ergens op en site zolang het terras eigendom is mag je op je terras doen wat je wil en kunnen ze niet zomaar gaan zeggen dat ik het zou moete afbreken ik weet het allemaal niet meer
maar het is toch niet logisch de mensen boven mij hebben allemaal en afgesloten terras want moet ik doen ik kan toch moeilijk constant mijn eigen gaan opsluiten moet zien dat de hond er ni tussen uit loopt en dan kan ik in de zomer ook niet met mijn schuifraam open zitten
ik denk toch nog wel dat ik nog en beetje prive mag hebben
wie kan mij antwoorden op mijn vraag
dank u om het te lezen

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Tope
Berichten: 916

#2 , 25 okt 2008 03:35

Te oordelen naar de gegevens die je verstrekt, zou ik als niet-juriste aannemen dat je jouw eis juridisch hard kan maken.
Spijtig genoeg kan ik je niet zeggen hoe je tewerk moet gaan bij het verdedigen van jouw rechten.

Moest het niet lukken toelating te bekomen om een hek rond jouw terras te zetten, dan kan je nog altijd terugvallen op noodoplossingen om je hond te beletten op de andere terrassen te lopen.

Je kan je vb. een hordeur installeren (al of niet schuivend) of een hekje tussen de deurpanelen aanbrengen.
Dit in de veronderstelling dat jouw hond er niet door-of overspringt.
Zo kan je toch je terrasdeur openzetten.

Je kan ook met je hond naar de hondenschool gaan...

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”