Beste,
ik ben de trotse eigenaar van 2 Bordeaux Doggen, Hooch en Nina genaamd. Daar ik alleenstaande ben en overdag werk zitten mijn honden bij goed weer buiten in de tuin. In de winter zitten ze binnen in huis, in hun bench (elk hebben ze hun eigen bench). Ze krijgen elke dag een kluif of een jumbo-bone. Als ik dan thuis kom laat ik ze uit,ga er mee wandelen en krijgen ze hun lekkers. Nu heb ik een buurvrouw die over de omheining naar binnen gluurt en als ze mijn honden in de bench ziet zitten per direct belt naar de wijkagent om te melden dat ik mijn beestjes (die als mijn kindjes zijn) opsluit en dat dit dierenmishandeling en zo is. Zitten mijn honden buiten in de tuin jut ze hen op door hoog met haar stem te kwelen om dan een klacht in te dienen dat mijn honden blaffen overdag (ik heb dit zelf meegemaakt toen ik thuis zat door ziekte) Nu heeft de wijkagent me gebeld dat hij weer een klacht ontvangen heeft omdat mijn honden in de bench zitten ( sedert maandag is het nu amper 3 graden buiten en sorry maar in die koude steek ik mijn honden niet buiten), en nu is donderdag (dus amper 4 dagen) Ze zit als een bezetene over de omheining naar binnen te loeren.
Ook als ik met mijn wagen of eventuele bezoekers met de wagen nog maar met 1 wiel een beetje troittoir sta zit er een briefje tussen de ruitenwisser dat bij de volgende keer de wagen zo staat ze gaat bellen naar de politie om de wagens te laten wegtakelen....
Het begint me serieus zwaar door te wegen dat keer op keer deze bemoeienissen gebeuren.
Wat kan ik hiertegen doen?
Alvast bedankt,
Met vriendelijke groeten
David