inverband vme

stafc
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

inverband vme

#1 , 26 aug 2020 15:44

mag ik vragen is een vme wettelijk verplicht wij hebben 2 verdiepen en ik ben eigenaar en mijn bovenbuur is eigenaar maar ik zou daar graag uit willen omdat ik graag mijn eigen verzekering zou willen en dat is nu niet van toepassing nu is het blokpolis en ik vind de verzekering niet zo naar mijn zin omdat ze heel slecht zijn voor onderhandelen ingeval van schade daarmee zou ik graag uit de vme willen stappen zodat ieder zijn eigen zin kan doen want de bovenbuur werkt voor deze verzekering en u weet wat er allemaal gebeurt daarom is mijn vraag kan ik daar uit stappen
want hier word alles naar de zin van bovenbuur gedaan en dat gaat mij wel iets te ver watermeters mogen niet worden gezet alles is gemeenschappelijk daarom wil ik daaruit is dit mogelijk bedankt vriendelijke groeten van cg

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”