Overlast door paardeweide

Geena093
Topic Starter
Berichten: 5
Juridisch actief: Nee

Re: Overlast door paardeweide

#16 , 18 jul 2020 11:37

Maar je moet de nieuwsgierige debielen erbij nemen, zeker ? haha
bespaar me jullie onnozele commentaar. Ik wacht op de reacties als jullie overkomt.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38479

#17 , 20 jul 2020 16:04

Wat ligt er nu achter u een weide waar men paarden op heeft staan - die als piste wordt gebruikt of een natuurgebied.
Zoals al geschreven wat zegt de gemeente en wat staat er vb op geopunt vlaanderen http://www.geopunt.be/

En ja in uw blootje lopen indien zichtbaar vanop door het publiek toegankelijke plaatsen is een inbreuk op de strafwet.

father bis
Berichten: 24
Juridisch actief: Nee

#18 , 20 jul 2020 18:33

Wat ligt er nu achter u een weide waar men paarden op heeft staan - die als piste wordt gebruikt of een natuurgebied.
Zoals al geschreven wat zegt de gemeente en wat staat er vb op geopunt vlaanderen http://www.geopunt.be/

En ja in uw blootje lopen indien zichtbaar vanop door het publiek toegankelijke plaatsen is een inbreuk op de strafwet.

Ik weet het het is er misschien iets over volgens de reglementen maar :

De forumleden eens uitnodigen om vast te stellen wie er meeste hinder heeft.

Reclame

ganapathi tantra
Berichten: 1340

#19 , 22 jul 2020 00:18

Personen met oogkleppen, ja het is me wat.
Belangrijk is niet wie je bent maar wel wie je kent

JurecaBE
Berichten: 335
Juridisch actief: Nee

#20 , 22 jul 2020 10:21

Gezien TS geen verder antwoord geeft - Topic gesloten - kan mij altijd bereiken via contacteer knop rechts naast onderwerp - JurecaBE - moderator
JurecaBE moderator

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”