HOEKSTENEN PLAATSEN !!!

Rosalie1
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

HOEKSTENEN PLAATSEN !!!

#1 , 05 mar 2020 16:58

Beste,

Is mijn landmeter dewelke ik gevraagd heb om hoekstenen te plaatsen op mijn eigendom, verplicht de plannen dewelke hij in zijn bezit heeft van
hier en kadaster door te zenden aan een andere landmeter dewelke de gemeente heeft aangesteld . Daar de gemeente Peer aan een zijde grenst en zelf geen landmeter in dienst hebben, willen ze een landmeter van Tongeren hier laten aanwezig zijn bij plaatsen van de hoekstenen welke met werken in opdracht
voor de gemeente verdwenen zijn .

Vriendelijke Groeten ,



Naam & telefoonnummer verwijderd - dit is een publiek forum :!:
(Inazuma)

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38599

#2 , 22 mar 2020 12:32

Aanwezig zijn mag toch steeds... is ook niet direct uw zaak dat een andere gemeente een landmeter afvaardigt.
U moet die toch niet betalen?

Oude Belg
Berichten: 3192

#3 , 22 mar 2020 15:30

Vermoedelijke vertaling :
Beste,

Is mijn landmeter aan wie ik gevraagd heb om hoekstenen te plaatsen op mijn eigendom, verplicht zijn plannen en zijn kadasterplannen door te sturen naar een andere landmeter die door de gemeente aangesteld is ? De gemeente Peer heeft zelf geen landmeter in dienst en wil een landmeter van Tongeren hier laten komen voor het plaatsen van de hoekstenen die door gemeentewerken verdwenen zijn .

Vriendelijke Groeten ,



Naam & telefoonnummer verwijderd - dit is een publiek forum :!:
(Inazuma)
Waarom geen aangetekende zending als dat nodig is? "Ik heb geappt, gebeld, gezegd, gemaild, facegeboekt, met krijt op het voetpad geschreven.... " Neem pen en papier en schrijf!

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”