Belangloos

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

Belangloos

#1 , 13 aug 2008 16:23

Treed naar buiten AES en NICM! Beken kleur!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
marc mortier
Berichten: 670
Locatie: koksijde

#2 , 13 aug 2008 20:47

M.i. stelt het NICM zich duidelijk op ter verdediging van de belangen van de mede-eigenaars. Dit blijkt uit menige moedige tussenkomst. Het zijn demede-eigenaars die zich solidair dienen op te stellen, achter het NICM.
Lid worden, deelnemen aan vergaderingen, dossiers doorspelen. Er is dus werk aan de winkel.

bamboeka
Topic Starter
Berichten: 110

#3 , 13 aug 2008 21:10

Marc,
Je hebt volkomen gelijk.
Maar er zijn verschillende categorieen die je moet kunnen bereiken.
Iedereen is niet altijd mee.
Je kunt mensen moeilijk aanvallen op belangstelling of inteligentie.
Ik weet niet goed hoe ik het anders moet verwoorden.
Je begrijpt me wel...Er zijn trouwens veel oudere mensen die hun rekeningen enz.. nooit nazien en blindelings geloven wat een mooi-prater verteld.
Wat ik graag zou hebben.
Een sensibiliserings-campagne maar dat kost misschien weer geld. Doch als men mijn en ik ben er van overtuigd ook uw medewerking zou vragen, dat we dat dan ook graag kosteloos en belangloos zouden doen.

En toch nog dit:alle lof voor het NICM.

MVG

Reclame

Luc
Berichten: 1894
Locatie: Evere

#4 , 19 aug 2008 19:12

Treed naar buiten AES en NICM! Beken kleur!
Rome is niet op één dag gebouwd. En met sensatie win je niets. Het moet concreet zijn.

Zowel AES-SNP als NICM-CNIC werken aan de problematiek. Beide hebben naar ik meen iets gepland voor september.

Bijkomend start NICM met een informatiecyclus over het "Groot onderhoud en het Reservefonds". Zie hun website www.nicm.be.

Elke mede-eigenaar is slechts een zandkorrel ... maar zandkorrels vormen duinen en houden de zee tegen.

NapoleonB
Berichten: 16

#5 , 20 aug 2008 23:26

Het NICM levert goed werk.

Het zijn de naïeve mede-eigenaars die wat beter zouden moeten opletten en hun ogen moeten openen.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”