opstarten dossier VME

olav delahaye
Topic Starter
Berichten: 59

opstarten dossier VME

#1 , 10 jul 2008 12:13

Het is niet de eerste keer dat men mij met de handen in het haar vraagt de berkeningen te herbekijken van een apaprtementsgebouw . Ik heb altijd geleerd, als je een nieuw gebouw opstart controleer eerst of het gebouw evenveel aandelen bezit als in de basisiacte voorzien is . Zo bv kan een gebouw een ander uitvoering hebben als er ondergronds bunkers uit WO II gevonden worden, wat tot gevolg heeft dat men minder garages bouwt en het aantal aandelen vermindert , terwijl die correctie soms wordt vergeten in de bijwerking van de BA .In dat geval zal uw sleutelverdeling verkeerd zijn .Andere gevallen bestaan waarna de bouwverguning een bijkomend appartement studio of garage wordt toegevoegd zonder wijzigende basisacte . Dus let vooral daarop .Mijn sofwtare is daarop voorzien : alle entiteiten worden ingevuld en last van al wordt het automatisch totaal gemaakt van de aandelen .Dan is men zeker van de noemers .

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
YoeriS
Berichten: 271

#2 , 10 jul 2008 12:16

Daar heeft men mij inziens geen software voor nodig, maar een dosis gezond verstand ;)

Dit forum is trouwens niet bedoeld om aan prospectie te doen.

olav delahaye
Topic Starter
Berichten: 59

#3 , 10 jul 2008 12:42

Gezien uw reactie op mijn artikel over opstarten dossier zal ik mij verder onthouden nog enige berichtgeving door te sturen . in elk geval bedankt voor de reactie ;

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”