tattoo s

gewoon iemand 1991
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

tattoo s

#1 , 16 sep 2019 16:59

goeidag

ik had een vraagje ik woon in een appartement met men vriend en 3 kinderen
een 2ling van 4j en een dochter van 7j en boven ons woont een koppel zij is 18j en hij 25j
maar de laatste tijd hebben we echt last van hun hij zet tattoo s bij mensen hij heeft er ook bij mij gezet da geef ik toe
maar hij doet dit int zwart gewoon bij zen thuis en ja ze smoren ook enzo maar de vraag is kan ik hier ergens een
melding van doen? politie ga ni veel kunne doen vrees ik want 9 op de 10 hebben ze waarschijnlijk niks in huis als ze dan komen ofzo en nee dit is geen fraak maar we hebben 3kindjes hier wonen en ze worden soms echt wakker van het lawaai
ik klaag niet rap en hebben ook al meerde keren dit aan gegeven aan hun en dan ist 5min rustig en dan weer lawaai
en ja weet we wonen in een appartement dus je moet wel lawaai kunne verdragen ma elke dag muziek boven uwe tv horen komen of lawaai
van de vrienden of gasten dat er over de vloer komen da begint er wel wat over te gaan vind ik persoonlijk
heeft er mss iemand tips

mvg
Laatst gewijzigd door gewoon iemand 1991 op 16 sep 2019 17:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#3 , 16 sep 2019 17:13

Wie zegt dat het hier om zwart werk gaat? Bij jou kan het om een vriendendienst/burendienst gaan.

Wat is eigenlijk het probleem, dat hij zwart werkt of dat uw rust abnormaal verstuurd wordt. Dit zijn immers 2 heel verschillende issue's.

U kan hem misschien eerst aanmanen om zich in orde te stellen met de sociale zekerheid???
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Reclame

gewoon iemand 1991
Topic Starter
Berichten: 2
Juridisch actief: Nee

#4 , 16 sep 2019 17:59

Wie zegt dat het hier om zwart werk gaat? Bij jou kan het om een vriendendienst/burendienst gaan.

Wat is eigenlijk het probleem, dat hij zwart werkt of dat uw rust abnormaal verstuurd wordt. Dit zijn immers 2 heel verschillende issue's.

U kan hem misschien eerst aanmanen om zich in orde te stellen met de sociale zekerheid???
goeidag

hij heeft de finaceele behoeften niet omda hij heel veel schulden heeft en ik denk eerlijk gezegt
als jij in een appartemend al 4j woont en zun nog geen jaar en je kinderen hebt en ze wakker worden elke nacht
denk ik da je wel anders zult praten en een vrienden dienst of buren dienst denk het niet echt
moet ook gewoon betalen ze voor dit en als ze tegen u zeggen da ge het niet door moogt vertellen aan iemand
denk ik wel da het zwart werk is en da ze zeggen ze mogen me hier ni me pakken dan weet ge goed genoeg da het zwart werk is en
ik vroeg tips wak kon doen geen aanval ik heb ten slote kinderen rond lopen hier denk bij men eigen wel da gij ook ni wilt da u kinderen in een weed geur
wilt zitten e als je in de gang komt van mij geen probleem da ze smoren ma dan moet ge het voor u eigen doen en thuis en ni in de gang enzo

ikkimausi
Berichten: 29
Juridisch actief: Ja

#5 , 16 sep 2019 18:39

Als hij bij zijn thuis tattooeert zou ik toch eens FOD Volksgezondheid inlichten. Er zijn behoorlijk strikte hygiënische regels omtrent tatoeëren en piercen.
Los daarvan belet niemand je om voor geluidsoverlast de politie te bellen.

Je tekst is helaas ook behoorlijk moeilijk te lezen door de velen onvolledige woorden en het gebrek aan leestekens.

Franciscus
Berichten: 38602

#6 , 16 sep 2019 20:46

Ook voor het gebruik van drugs

" zie tekst " ja ze smoren" ook maar er zijn inderdaad geen minderjarigen in DAT appartement "

Marcus Aurelius
Berichten: 3814
Juridisch actief: Nee

#7 , 16 sep 2019 21:05

Franciscus, waar haal jij dat het koppel drugs gebruikt in het bijzijn van minderjarigen? De TS heeft minderjarige kinderen. TS spreekt gewoon van een koppel. Hier worden nogal veronderstellingen gemaakt....Amai.....Indien er volgens u strafbare feiten gebeuren dan stap naar de politie....Daar kan je je verhaal kwijt.....Dat heeft veel meer resultaat/effect dan hier op dit juridisch forum.
------------------------------------------------------------------------
wat baat kaars en bril, als de uil niet zien en lezen wil.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”