Opvraging syndicuskosten van enkele jaren terug

07hans08
Topic Starter
Berichten: 2

Opvraging syndicuskosten van enkele jaren terug

#1 , 24 jun 2008 14:33

Hallo,

Betreft vakantiepark aan zee, waarvan ik mede-eigenaar was in 2007, ondertussen is de studio verkocht einde vorig jaar.

Toch krijg ik dit jaar nog een afrekening van 2007, niet abnormaal maar in deze afrekening staat kosten van 2005 & 2006 correctiekosten laat ons zeggen van het waterverbruik ( te weinig of niet aangerekend ).

Een overwachte kost door een fout van de syndicus, moet ik hier nu voor opdraaien ? zelfs als de studio verkocht is.

Alvast bedankt voor de antwoorden!

Mvg,


Hans

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
olav delahaye
Berichten: 59

#2 , 11 jul 2008 11:53

Geachte ,

In leven in medeeieendom van W Van Coillie staan legio voorbeelden van afrekeningen en inderdaad daar komt wel eens voor dat verrekeningen van vroeger gewijzigd worden bij credietnota of fouten in de vorige afrekening die nadien rechtgezet worden . Wat water betreft , er wordt een voorschot betaald maar ze wordt nadien verrekend, Het kan best zijn dat de verrekening de oorzaak is van uw probleem maar dat is niet de fout van de syndicus, dat is een gebruikelijke werkwijze .
Misschien kan mijn antwoord volstaan om uw onnduidelijkheid op te lossen .

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”