Bomen op de scheidingslijn tussen eigen terrein en openbaar domein.baar domein. Wat kun je hiermee doen??

Surenco
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Bomen op de scheidingslijn tussen eigen terrein en openbaar domein.baar domein. Wat kun je hiermee doen??

#1 , 07 jun 2019 10:38

Een aantal jaar geleden werd, voor aanleg fietspad en riolering een stukje van mijn eigendom onteigend. Later wordt, op mijn eigendom, de restanten van een trambrug, gepromoveerd tot relict! Op zich geen probleem, ik heb op dat terrein enkele fruitbomen staan, terrein ligt naast de N79. Niets aan de hand, tenzij dat er geregeld passanten hun biertje of andere drankjes nuttigen op mijn terrein en hun leeggoed achterlaten, erger, jongeren, komen af op dat relict, en door de voorgaande (gedeeltelijke) afbraak is dit gevaarlijk! Ik besluit dus een omheining te plaatsen, maar merk dat er twee populieren staan en dat die zich precies op de grenslijn bevinden! Contact met de betrokken dienst (vroeger Bruggen en Wegen) leidt tot niets, ik zou een landmeter moeten inschakelen (de grenspalen staan er, geplaatst door een landmeter bij deze onteigening), de gezondheid van die bomen is volgens hun goed, zij maken zich daar geen problemen over ... Ik kan moeilijk door de bomen mijn omheining laten gaan, er zijn dode takken in die bomen, wat als er een tak naar beneden dondert op een fietser, wie is verantwoordelijk! Waren zij niet verplicht bij de onteigening die bomen te verwijderen? Ik weet het niet meer! Wie biedt mij een mogelijke oplossing?

Reclame

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding