Ik heb een problem met mijn buren en kan ik niet wat moet ik doen met hun ??

Assmouch
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Ik heb een problem met mijn buren en kan ik niet wat moet ik doen met hun ??

#1 , 02 mei 2019 23:19

Mijn vraag is tot hoelaat 's avonds mogen wij lawaai doen ?
want mijn buren komen klopen op de deur om 21u of /en 21u30 (voor 22u) is meer dan 6 maanden dat dat duurt en vroger ga ik slapen met mijn kindjes om 19u maar nu met de nieuw uur GMT+2u de kinderen willen niet vroog slapen zij zeggen dat is nog niet zwart ! Ik ben vol en ik wil niet dat zij komen elke keer bij mij klachten ik heb gezegt dat als wij doen lawaai zij moeten de Politie bellen want ik kan dat wij doen niext et de lawaai die zij luisteren is iets normaal want wij woonen ook de eigenaar zegt de zelfde "dat wij kunen niet een appartement met een total rust" ( un calme absolue) ik probeer om mijn best te doen maar dat wordt iets te zwaar voor mij en mijn kindjes want wij kunnen niet normaal leven op onze appartement is zoals We zitten in de gevangenis
Ik hoop dat iemands gaat aan mijn vraag beantwoorden en als jullie kunnen een ander oplossing aub
M.V.G

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
denlowie
Berichten: 15927
Juridisch actief: Nee

#2 , 03 mei 2019 08:12

Op lawaai overlast staat geen uur, dit is altijd verboden .

Maar normaal buren gerucht dit kan men u niet verbieden, zij zullen eerst naar de politie moeten gaan en klacht neerleggen.
Ja in een appartement is nu sowieso meer gerucht dan in een bos wonen.
Als er één deur dicht gaat, gaat er een andere open.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”