Hilde 13
Ik weet dat u in een penibele situatie zit ( mij niet onbekend ).
Zelf geen actie nemen laat de actie aan de anderen. En de syndicus is een schande.
Is er een syndicus? Ik bedoel op wettelijke wijze aangesteld.Hilde 13
Zelf geen actie nemen laat de actie aan de anderen. En de syndicus is een schande.
Volg ook ThomasIs er een syndicus? Ik bedoel op wettelijke wijze aangesteld.Hilde 13
Die tegeltjes zijn voor rekening van de VME of blokpolis. U hoeft niets te doen.
Naar de VR stappen zal meer dan waarschijnlijk ook veel geld kosten. mogelijks zal VR een externe expert aanstellen, en daar zal aanklager de deskundige een voorschot moeten betalen. Zonder voorschot zal deskundige NIET aan zijn opdracht beginnen.
Ik heb al aan een raadsman gedacht maar dat kost me veel geld.
En dat heb ik niet.
Daarom raad ik haar aan zelf geen actie te ondernemen. Dan moet TS geen expert laten aanstellen.Volg ook ThomasIs er een syndicus? Ik bedoel op wettelijke wijze aangesteld.Hilde 13
Die tegeltjes zijn voor rekening van de VME of blokpolis. U hoeft niets te doen.
Zie # 14 waarin zij syndicus vermeld.
De VME is totaal wettig bezig. Zou graag de vrederechter zijn oordeel zien in deze casus.
Zeker ook zoals u zegt : niets doen en ondernemen. Zij zullen hun handen verbranden.
Zou haar toch aanraden haatr persoonlijke verzekeringen ( makelaar ) in te schakelen.