Twee mensen zijn gezamenlijk mede-eigenaar van een huis, onverdeeldheid. Eigenaar 1 en eigenaar 2.
Eigenaar 1 heeft vruchtgebruik op het deel van eigenaar 2.
Eigenaar 1 woont in het huis.
Het huis heeft een klein afzonderlijk appartement (kangoeroe zeg maar) dat onbewoond is.
Kan eigenaar 1 het afzonderiljk appartement verhuren, al of niet met of zonder geregistreerd huurcontract, zonder te hoeven aan te geven aan eigenaar 2?
Moet eigenaar 1 de helft van de huurinkomsten doorstorten aan eigenaar 2?