Klacht indienen bouwvergunning

Vincentmaes
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Klacht indienen bouwvergunning

#1 , 15 mei 2025 14:40

Geachte

Er wordt bij ons in de straat gebouwd en we dachten dat het dezelfde appartements blokken zijn als er al staan met parkeergarage. Dit is niet het geval en wou dan een klacht indienen omdat het nu al een ramp is om te parkeren. Dit wist ik te laat en de omgevingsvergunning is nu al verleend. Ik merkte wel op dat het hele fiche op 11/02/2025 pas is opgehangen en de vergunning verleend is op 31/01/2025. Dit is 11 dagen na verlenging en het zou er maar 10 mogen zijn. Kan ik hier nog een klacht over indienen om de vergunning nietig te laten verklaren of hoe kan ik verder?

Freec

#2 , 15 mei 2025 15:03

Ik begrijp het niet goed.

Heb je zelf geen garage?

Vincentmaes
Topic Starter

#3 , 15 mei 2025 15:11

Heey

Ik woon zelf in een huis met garage en oprit. Deze is dicht gelegen bij verschillende appartement blokken voorzien van ondergrondse parking. Maar parkeren is een ramp (staan vaak voor mijn oprit) + veel mensen parkeren wel legaal op straat maar zodoende dat je auto niet kan zien vanuit een bocht, levensgevaarlijk.

Maar nu deze appartementen hebben geen ondergrondse garage en wordt dit nog erger en dus nog gevaarlijker.

Nu gaan ze nog appartementen zetten

Reclame

Drone

#4 , 15 mei 2025 20:49

telkens er iemand voor uw oprit staat politie bellen . . .

of u er nu wilt afrijden of oprijden, men mag niet voor de inrit van een eigendom staan

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”