Vermelding bijzonder persoon in een P.V. en andere...

bald*no*locks
Topic Starter
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

Vermelding bijzonder persoon in een P.V. en andere...

#1 , 07 feb 2022 09:54

Misschien een domme vraag, maar wat bedoeld men met een "bijzonder persoon" (particulier) in een P.V.?

Tevens een tweede vraag, veroordeeld op basis van valse en tegenstrijdige verklaringen van "getuigen". Als ik het vonnis lees en waarop het gestoeld is, lijken de verklaringen van de "getuigen" door kinderen opgemaakt en zijn verschillend en tegenstrijdig.

Advocaat wilde niet een enorme bewijslast voorleggen aan de rechter omdat voorgaanden niets met de feiten op die bepaalde dag te maken hadden, en de objectiviteit van de rechter zou beïnvloeden. Doch ik heb sterk de indruk dat deze beter wel waren voorgelegd. "Getuigen" hadden allemaal een motief om mijn persoon te viseren, met name dat ik al sinds jaren de verwaarlozing van het gebouw aanklaag.

Op de dag van de eerste zitting heb ik een audio opname kunnen maken dat twee van de "getuigen" praten op de gemeenschappelijke hal, zij hopen op een gevangenisstraf en hoge schadevergoeding, zodat ik gedwongen zal zijn het appartement te verkopen. Wat op basis van valse verklaringen ook in die richting is aan het gaan. Tevens zeggen deze dat eens ik uit het gebouw verdreven zal zijn, ze een feestje zullen geven.

Mijn advocaat heeft dit bewijsstuk niet aangeleverd aan de rechter. Wat vreemd overkomt is dat één van deze "getuigen" een glazen bokaal naar mij en een aannemer smeet vanop het tweede verdiep. Dit blijkbaar volgens de politie géén strafbaar feit is. De rechter hier ook géén belang aan hecht.

Evenals het parket dat een klacht voor het verduisteren van een gedeelte van de historiek van het gebouw jaren 2013 tot en met 2016, waarin de wantoestanden en verwaarlozing werden aangekaart, deze vernietigd werden door twee van de "getuigen" die misbruik hebben gemaakt in hun functie als syndicus, seponeert, Tevens weigert het parket de zaak te heropenen?! (Via Vredegerecht aangestelde syndicus is in 2019 gevraagd de boeken te controleren op onregelmatigheden (daar mij nooit inzage werd toegestaan), doch heeft pas gevolg gegeven aan mijn vraag na het toevoegen van het agendapunt op de AV 2021, inventaris van de door de vorige syndicus overhandigde documenten).

Mag ik jullie visie op deze zaak aub.

Alvast mijn dank.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bald*no*locks
Topic Starter
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#2 , 09 feb 2022 13:26

Forumregels
Tips om snel goede antwoorden te krijgen


- Geef in het onderwerp duidelijk aan waarover het gaat

"Ik kon niet duidelijker zijn...?"

- Wees beknopt (hoe meer tekst, hoe minder groot de kans dat het gelezen wordt)

"Ai, ik ben over de schreef gegaan..."

- Wees volledig (zaken achterhouden zorgt ervoor dat er onmogelijk juist geadviseerd kan worden)

"Verhaal naar waarheid gedaan, kan ik van de tegenpartij en zijn getuigen niet zeggen...."

- Let op grammatica en spelling

"Heb ik gedaan, vergeef mij eventuele spelfouten..."

Thomas_A
Berichten: 2437
Juridisch actief: Nee

#3 , 09 feb 2022 18:12

Op de dag van de eerste zitting heb ik een audio opname kunnen maken dat twee van de "getuigen" praten op de gemeenschappelijke hal, zij hopen op een gevangenisstraf en hoge schadevergoeding, zodat ik gedwongen zal zijn het appartement te verkopen. Wat op basis van valse verklaringen ook in die richting is aan het gaan. Tevens zeggen deze dat eens ik uit het gebouw verdreven zal zijn, ze een feestje zullen geven.

Mijn advocaat heeft dit bewijsstuk niet aangeleverd aan de rechter.
Ten eerst mag u niet zomaar een gesprek opnemen waar u geen deelnemer aan bent. Dat is strafbaar.

Daarnaast zie ik niet in wat er verboden aan is dat iemand liever heeft dat u het proces verliest. Dat bewijst niet dat hun getuigenis gelogen is.

Reclame

bald*no*locks
Topic Starter
Berichten: 119
Juridisch actief: Nee
Locatie: nowhere

#4 , 09 feb 2022 21:01

Beste Thomas A., als "getuigen" sinds 2013 een rancuneuze houding jegens mijn persoon hanteren, en dit omdat één van hen aangesproken werd omdat zij een eerlijke waterverdeling verstoorden in het gebouw, vervolgens verslagen van eigenaarsvergaderingen laten verdwijnen (+ historiek) van een aantal jaren... zie ik niet in wat uw commentaar bijdraagt aan mijn vraag....

Als u met zulke onzinnige commentaar afkomt, wat géén enkel waarde heeft, onthoud u hiervan dan a.u.b.. De kindjes zijn nog niet uit dit forum verdwenen zie ik....

LeenW
Berichten: 12957

#5 , 09 feb 2022 21:06

Een minimum aan respect voor de mensen die uw vraag willen beantwoorden is echt wel noodzakelijk.

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”