#4 , 10 apr 2021 09:33
TS : Thomas geeft ter goeder trouw advies.
Bovendien het volgende : 1. vergoeding voor prestaties = fiscaal aan te geven door de syndicus en ook onderhevig aan rsz. 2. Terugbetaling onkosten : te bewijzen met documenten ( facturen, nota's ) en in te dienen in de boekhouding VME = vrij van alles, is zuivere kostenterugbetaling = 0 operatie
Oplossing van een nodeloos probleem : u spreekt hier van een bedrag €125.00 ( aangepast misschien € 140.00 op heden ? ). Waarom geen factuur binnenbrengen voor inkt cartridges printer, printer inkt kost al vlug veel. Ook samen aankopen van printpapier, klasseurs ...
Indien deze kosten gestaafd zijn door documenten = geen fiscaliteit en ook geen vergoeding.
Dit lost uw probleem op.
Indien u een vergoeding voor rekencommissaris ontvangt, moet u een BA verzekering afsluiten, indien geen vergoeding is deze voor rekening van de VME.
Simpel op te lossen toch ?