Sleutel kwijt geraakt van de gemeenschappelijke ruimte

wesley91
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

Re: Sleutel kwijt geraakt van de gemeenschappelijke ruimte

#16 , 23 mei 2020 14:29

Dat vraag ik me ook af. De vage redenering van de verhuurder doet me denken dat het om klein financieel gewin gaat.

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur

#17 , 23 mei 2020 14:34

U snapt het blijkbaar niet hé ? Man man man !

Dat " klein financieel gewin" zoals u het noemt, is een gunst naar u toe. Veel winst zal dat kantoor daar niet uithalen (eens narekenen ? Maar overal rekening mee houden, die bediende moet ook betaald worden , algemene kosten....

En inderdaad, de medebewoners zijn wat benadeeld, want hun veiligheid is wat verminderd. Maar om dat te verhelpen, daar moest u eigenlijk voor opdraaien. Kostenplaatje zie boven.

father b
Juridisch actief: Nee

#18 , 23 mei 2020 15:10

Ik volg LeenW in #13-#15

Zou toch TS eens opmerken en mijn reacties lezen #7-#11

Vastgoedmakelaar speelt zelf met vuur en blijf naar mijn mening in gebreke. Indien zoals ikzelf en LeenW
zeggen iemand inbreekt met de verloren ??? Verantwoordelijkheid bij u, syndicus, vastgoedmakelaar en verhuurder.
Verloren sleutel vervangen door een tweedehandssleutel.

Bij inbraak zonder inbraakschade aan deuren of ramen, trekt de verzekering zich volledig terug. Is uitlokking tot ... en handelen naar slechte huisvader.

En ook geen antwoord op : verlies sleutel gemeenschappelijke inkom en inkom eigen woonst ??

Het is geen verwijt dat u de sleutels bent verloren, kan iedereen overkomen. Maar veiligheid en voorziening
is belangrijker.

Als mede bewoner zou ik niet in die onzekerheid willen leven.

Reclame

Terug naar “Mede-eigendom & Nabuurschap”