Vraag

Gebruiker25
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Vraag

#1 , 20 feb 2019 22:36

Hallo iedereen,

Dus ik heb een brief gekregen van mijn huisbaas dat het huis binnen de 3 maanden leeg moet zijn, het contract is dan ook geindigd. Het is zonder reden... Maar nu zeggen ze dat we 2 dagen per week aanwezig moeten zijn en onze deuren letterlijk open moeten zetten voor mensen die het huis willen zien...
Ik vraag me af of dat het wettelijk mag want zo hebben we echt geen privacy...
En bovendien heb ik ook binnen 3 maanden examens en ze wilt het echt niet verlengen...
Alvast bedankt!

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
Franciscus
Berichten: 38583

#2 , 20 feb 2019 22:51

Wat voor soort contract hebt u?kort duur van 1 tot 6 jaar of een van lange duur (3-6)9.
In uw contract zal vermoedelijk wel staan dat per week twee periodes van 3 uur of drie van 2 uur waaronder meestal een avond.

asperger
Berichten: 6497
Juridisch actief: Nee
Locatie: Lier

#3 , 20 feb 2019 22:54

Waarom moeten die deuren letterlijk open gezet worden? En dat in de winter.
De klimaatbetogers zullen niet tevreden zijn.
Daar komen vodden van.
"Politici verkiezen echter liever de bedenkelijke heldenstatus van betweter te belichamen tegenover die van de minus habens." (Victor Dauginet in "Het belaste land", pagina 72)

Reclame

WP002
Berichten: 1479

#4 , 21 feb 2019 11:22

Welke reden voor opzeg hebt u gekregen?
2 halve dagen per week nieuwe kandidaat-huurders ontvangen is niet ongebruikelijk.

mava105
Berichten: 22254
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#5 , 21 feb 2019 12:44

Maar daarvoor moet uw deur niet permanent groot open staan. je hebt meer dan waarschijnlijk een bel? Laat die dan ook gebruiken
.

Terug naar “Huren”