Voordeur van appartementsgebouw sluit niet meer

mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

Re: Voordeur van appartementsgebouw sluit niet meer

#16 , 09 feb 2019 17:04

Een klein gekarteld rechthoekig schuifje, even nar onder of boven duwen en het elektrische slot werkt niet meer.
aan TS: door jarenlang gebrek aan onderhoud is het slot dermate vervuilt en verroest dat je meermaals zal moeten spuiten met kruipolie.
Probeer het dus nogmaals. Laat die olie de tijd om in te werken op het materiaal (de roest of het vuil) Daarna slot goed uitkuisen met een vod of wattenstaafje, en dan een laatste maal nog een beetje olie.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
NatD
Topic Starter
Berichten: 427
Juridisch actief: Nee

#17 , 09 feb 2019 17:17

Ehm, het elektronisch slotje dat opengaat als de deur geopend wordt via de parlofoon springt niet terug op zijn plaats en daardoor valt de deur dus niet meer in het slot.
Is daar ook geen klein schuifje (vaak zwart) waarmee je de deur open kan laten staan (bij een verhuis bv)? Als dat zo is : gewoon de andere kant op duwen en klaar.
Ik heb gekeken, maar heb niks gezien in die aard. Ik ga er verder ook niet aan prutsen. Het voornaamste voor mij is dat de voordeur terug in het slot valt. Voor de rest moet de huisbaas er maar naar kijken, ik heb ook de volledige uitleg in een email gestuurd naar hem.

Aan mava105:
Het probleem is ook dat ik afhankelijk ben van iemand anders parlofoon om dat slotje te controleren en mijn buurvrouw is meer niet thuis dan wel. Daarom dat ik het verder ook zal laten aan de huisbaas, één van de studentenkamers (ze staan leeg momenteel) heeft ook een parlofoon en dan kan hij daarvoor kijken.

Reclame

Terug naar “Huren”