verbrekingsvergoeding

justice37
Topic Starter
Juridisch actief: Nee

verbrekingsvergoeding

#1 , 29 jan 2019 21:27

situatie:
ik word zonder motivatie uit mijn apparetement gezet. Opzegging van contract door de verhuurder, we zijn overeengekomen dat de verhuurder een uittredingsvergoeding betaalt, ook het bedrag zijn we overeengekomen.

Nu rest mij de vraag; is er een wettelijke bepaling die stelt wanneer deze moet aan mij uitbetaald worden. Concreet ; mijn contract loopt af op 1 april , mijn laatste betaling vindt plaats op 7 maart.

alvast bedankt

Winston
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Winston begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105

#2 , 30 jan 2019 09:13

Uiterlijk op einde huur, maar ja kan steeds schriftelijk een andere datum afspreken.

justice37
Topic Starter

#3 , 30 jan 2019 12:22

Uiterlijk op einde huur, maar ja kan steeds schriftelijk een andere datum afspreken.
merci voor het antwoord.

Als ik mijn vraag herforumuleer: indien er niets is afgesproken over het tijdstip van de uitbetaling van de verbrekingsvergoeding: is de verhuurder wettelijk verplicht deze betaling te doen op het einde van de huur ? En indien niet, zoals hij reeds heeft laten weten, kan ik hier tegen stappen ondernemen ?

Reclame

mava105

#4 , 30 jan 2019 12:44

De Vrederechter wacht op u.

justice37
Topic Starter

#5 , 30 jan 2019 13:14

De Vrederechter wacht op u.
Ik vrees er voor. Dank voor de hulp

Terug naar “Huren”