Je kan dit opvragen bji de Dienst Registratie van de gemeente waar het gehuurde goed gelegen is.
Ik zeg je erwel bij dat het voordeel van die 3 maand huuropzeg slechts geldig is binnen een bepaalde periode na het ondertekenen van de aankoopakte. Ik denk dat je binnen de 3 maand na ondertekening een opzeg moet geven van minimum 3 maand.
Dus als die 3 maand voorbij is, zal je vermoedelijk het gewone bestaande huurcontract en huurwetgeving moeten volgen.
Groeten.
PS Iedereen wil altijd de huurders er onmiddellijk uitzetten met behulp van de niet-registratie van het contract. maar probeer toch ook eens rekening te houden met die mensen (en zeker als het goede huurders zijn en geen kloothommels...

). Zji hebben niemand kwaad gedaan en krijgen niet meer de voorziene 6 maand (dient voor iets, nietwaar?). Het is tegenwoordig niet meer eenvoudig om een geschikte en betaalbare huurwoning te vinden en dan kunnen die 3 maand extra goe d van pas komen.
Maar ik begrjip ook de kopers, dat zij er zo snel mogelijk in willen gaan. Maar enige respect voor de huurders mag wel.