Woning

ZoeS
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

Woning

#1 , 28 nov 2018 15:55

Beste,

De studio die mijn vriend en ik huren is absoluut niet in orde. We vinden het hier niet veilig. De vloer beweegt als je stapt. Zo zijn er nog veel dingen. We hebben huur achterstal die we terug betalen door het gerecht. We willen verhuizen omdat het hier veel te klein is voor 2 personen. Ook omwille van alle dingen die niet oke zijn. Vocht opstappeling, scheuren daardoor in de muur. Druppels van regen die naar stopcontacten lopen. Boiler naast de douche met één mini raam die eerst niet open kon. Tot we deze zelf hebben open getrokken. Wat moeten we doen om iemand te laten komen om het gebouw te controleren? Ook ben ik sinds kort werkloos dus vrees ik dat het me niet gaat lukken om deze maand huur (500 euro) + de 250 euro/m achterstal te betalen.

Met vriendelijke groeten.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
mava105
Berichten: 22270
Juridisch actief: Nee
Locatie: Regio Leuven

#2 , 28 nov 2018 20:05

Je kan een woning onderzoek vragen aan uw gemeente. Het zal echter niet helpen als je er snel uit wil, want een resultaat kan maanden op zich laten wachten, en verhuurder krijgt 3 maanden de gelegenheid om zaken te herstellen. Heb je de verhuurder al aangetekend aan geschreven?
Waren jullie er niet bij bij de inhuurname?

Reclame

Terug naar “Huren”