Verhuurder dreigt onrechtmatig waarborg in te trekken

bosprocureur
Berichten: 6853

Re: Verhuurder dreigt onrechtmatig waarborg in te trekken

#16 , 27 okt 2018 09:38

Vroeger werd daar wel meer belang aan gehecht, inderdaad. Maar als je een ander op zijn fouten wijst, mag je wel de weerbots verwachten als je zelf niet 100% correct schrijft.

Sorry @ Tope.

Er zijn hier op het forum heel wat mensen die tegen dt en zo zondigen, maar die een meer dan gewone bijdrage leveren. Dus mijn hoed af voor iedereen hier, met of zonder fautjes.

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
adizal

#17 , 27 okt 2018 12:18

Vroeger werd daar wel meer belang aan gehecht, inderdaad. Maar als je een ander op zijn fouten wijst, mag je wel de weerbots verwachten als je zelf niet 100% correct schrijft.

Sorry @ Tope.

Er zijn hier op het forum heel wat mensen die tegen dt en zo zondigen, maar die een meer dan gewone bijdrage leveren. Dus mijn hoed af voor iedereen hier, met of zonder fautjes.
Voor mij is het helemaal geen probleem wanneer iemand schrijf foutjes maakt, ook niet als men zonder punten en komma's schrijft.
Het leest inderdaad zo vlot niet als er fouten in staan, maar ja, we zijn mensen en we maken nu eenmaal fouten.

Reclame

Terug naar “Huren”