huurcontract

intikam
Topic Starter
Berichten: 1
Juridisch actief: Nee

huurcontract

#1 , 10 okt 2018 00:36

ik ben op 03-01-2017 een koopcontract aangegaan en op 1-7-2017 lukte het me niet om de hypotheek te kunnen verkrijgen, dus hebben we via de notaris afgesproken dat ik nog 6 maanden tijd zou kunnen krijgen maar ook tevens vanaf 01-07-2017 gebruik te mogen maken om te wonen in dat huis , na 6 maanden dus uiteindelijk toch niet gelukt om het te kopen en de verbintenis verlopen en ik het niet huis heb kunnen kopen moest ik 10 procent boete betalen aan de eigenaren , het is weer terug te koop gezet en ze verwachten dat ik er nu al eruit ga , terwijl ik vanaf het begin in juli 2017 in ging wonen elke maand een soort huur heb betaald van 600 euro per maand terwijl we geen huurcontract hadden , ik zit hier met 4 kinderen , wat kunnen ze nu doen mij er morgen er uit zetten ? ben bezig om een andere huis te vinden maar dat lukt ook niet zo gemakkelijk, ben einde ten rade ?

Jureca
Juridisch actief: Ja
Regio: België

Een juridische oplossing. Voor elk probleem, voor iedereen!

Benieuwd naar jouw juridische opties? Jureca begeleidt jou aan de geschikte oplossing. Klik hier om jouw situatie te beschrijven en we nemen binnen de 24 uur met jou contact op voor persoonlijke begeleiding
bosprocureur
Berichten: 6857

#2 , 10 okt 2018 06:30

Een soort huur"

Bedoelt u dat u bezettingsvergoeding betaalde? Was er op een of andere manier een geschreven overeenkomst ?

Reclame

Terug naar “Huren”